Author Archives: DARULAMAN

JADUAL WAKTU PPT 2021

Posted in Uncategorized | Leave a comment

SAMBUTAN HARI KEBANGSAAN KALI KE-64 SMK DARULAMAN

Posted in Uncategorized | Leave a comment

KEMAS KINI PROFIL MURID

BOLEH DILAKSANAKAN SECARA DALAM TALIAN. TIADA PENGISIAN BORANG MAKLUMAT MURID (BMM) SECARA MANUAL. SEKIRANYA TUAN/PUAN TIDAK MEMPUNYAI PERALATAN KOMPUTER DAN AKSES KE TALIAN INTERNET, BOLEH MENGHUBUNGI PIHAK SEKOLAH UNTUK MENDAPATKAN BANTUAN MENGGUNAKAN PERALATAN KOMPUTER DAN AKSES TALIAN INTERNET SEKOLAH ATAU … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

SEMAKAN CALON SPM 2020 SMKD

5 ARIF 5 BESTARI 5 CEMERLANG

Posted in Uncategorized | Leave a comment

SEMAKAN KEPUTUSAN RAYUAN KEMASUKAN KE SEKOLAH KHUSUS BAGI TINGKATAN 1 DAN TINGKATAN 4

PENGUMUMAN!!! Keputusan semakan rayuan kemasukan ke Sekolah Khusus Tahun 2021 Sekolah Berasrama Penuh (SBP) dan Sekolah Menengah Kebangsaan Agama (SMKA) boleh disemak mulai 8 Jun 2021 (Selasa), jam 12.01 pagi.   Maklumat lanjut sila layari pautan:   https://spskt1.moe.gov.my (Tingkatan 1) https://spskt4.moe.gov.my (Tingkatan 4)

Posted in Uncategorized | Leave a comment

SEMAKAN KEPUTUSAN PEPERIKSAAN SPM TAHUN 2020

Calon sekolah dan calon persendirian boleh membuat semakan keputusan melaluikaedah berikut: i. Secara dalam talian di pautan myresult1.moe.gov.my ataumyresult2.moe.gov.my untuk mendapatkan keputusan penuh; dan/atau ii. Menerusi perkhidmatan SMS untuk mendapatkan ringkasan keputusan SPM 2020 dengan menaip SPM<jarak>NoKP<jarak>AngkaGiliran dan hantar ke … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

SIDANG MEDIA KHAS DR. RADZI JIDIN MENTERI KANAN PENDIDIKAN 6 JUN 2021 | AHAD

Posted in Uncategorized | Leave a comment

KENYATAAN MEDIA: KEPUTUSAN PEPERIKSAAN SIJIL PELAJARAN MALAYSIA TAHUN 2020

Posted in Uncategorized | Leave a comment

JADUAL PEMBELAJARAN ATAS TALIAN

Posted in Uncategorized | Leave a comment

Pelaporan PdPR

Panduan LOGIN DELIMa …Harap membantu guru-guru untuk pengisian Pelaporan PdPR..

Posted in Uncategorized | Leave a comment